2 augusti 2011

Under tre veckors prov-pendling...

... har matte hunnit med att sova ungefär 30 gånger på bussen. Gånger hon har trott sig missa hållplatsen- 109 st, trott sig missat bussen- 2 st, sprungit till bussen- 1 st.

Antal dagar som jag har fått tillbringa med Markägaren- 21 st. Antal träningspass med Markis- hemligt. Antal gånger jag beundrat honom- oändligt. Antal gånger jag satt mig på en humla och blivit räddad av Markägaren- 1 st.

Antal blåbär, hjortron och åkerbär som jag har ätit- fler än vad Markis och matte har lyckats plocka tillsammans. Antal gånger jag missbedömt ett dikes början och störtat rakt ner bland rallarrosorna- 1 st.

Antal gånger som jag burit vedpinnar i brist på annat- allt som oftast. Antal gånger jag ätit ruccola- 37 st. Antal gånger som jag ratat sallaten Baby Leafs- 12 st. Antal gånger jag inte knallat när skogsfågel flugit upp- 3 st.

Vilken semester!

Inga kommentarer: