31 maj 2011

Kravlös vecka

Har inte tränat jakt sen internatet. Bara avlämningar och bakdelskontroll. En och annan sim- och cykeltur har det också blivit.

Började med att flytta mig ca 5 grader, vilket jag utökat till ca 90 grader. När belöningen kommer "utifrån och underifrån" såsom den Morgontröttas instruktioner passar jag på att vrida på mig. Fast jag undrar om inte den där belöningshanden drar med sig fröken runt ändå...

Kanske belöna externt? Vad säger den Morgontrötta? Fler kurstips?

2 kommentarer:

Anonym sa...

När hon hittat rumpan är det dags att gå lite framåt och svänga, framåt och svänga ... Ja åt vänster då förstås. Och om rumpan fortsatt hänger med TROR jag att det är dags för sväng hö - men dit har vi inte hunnit än ;-)
//tröttis med gubbsen

Camilla, Galen i grönt sa...

Thank you, my dear!