5 mars 2009

Japp, nu har jag gjort det!

Det hela började med mitt besök hos Frisörskan med det segerinspirerade namnet. Alltså. Först satte jag tänderna i Cosmopolitan. Lite slisk, slask och sex. Alltså tidningen- inte drinken. Fast angenäm tanke. Nåväl. Men sen brakade det utför med en mycket neddekad vän- Veckorevyn. Mer slisk, slask och spaltmeter med sex. Nåja. De enda gånger jag läser såna tidningar är hos frisören.

Inspirerad (?) av att sjunka ännu djupare ner i det ytliga träsket gör jag så hembesök, när jag har kommit hem, hos....iikkk....Blondinbella och Gynning. Japp! Blev lite nyfiken på vad damerna egentligen skriver om. De gjorde ju faktiskt smygreklam i ovanstående tidningar... Bra ursäkt...

Men jag är inte så imponerad. Säkert lika imponerade som om de skulle läsa det här... =)

Dagens visdom: Tacka vet jag Apportören och Hundsport som anlände med posten i dag. Muchas gracias!

Inga kommentarer: