22 januari 2009

Lycka?

Tänk att det ibland bara krävs ett par gröna gummistövlar som positiv förstärkning. Slasket ute tog jag med en stövelspark.

Varför all denna lycka? Jo, jag har som en present till mig själv anmält Nova och mig till en träningshelg i maj! Det och lite anti-rynkkräm... tihi. Är jag riktigt snäll kan det även bli tulpaner i dag.

Tankegången var nog som följer (ibland är den minst sagt snårig): Slask- snart vår. Vår- gummistövlar på. Gummistövlar- bra att ha ute på myrar och gungfly. Myrar och gungfly- jaktträning. Jaktträning- trevligheter!

Nu är det bara att hålla tummarna att vi kommer med! Då kan det bli att dela bagarstuga med mammAmorr... =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu har vi också anmält oss och håller tummarna så att de nästan går sönder ... ;-)
//A-L, Cirrus & Mysak