2 januari 2009

Orsak viktminskning?

Har tagit en paus i pappersgörat och åkarbrasorna för att dricka en sista värmande tekopp.

Skrev ju härom dagen om mattes något otippade viktminskning i jul. En tanke har slagit mig sedan dess. Mask? Men då hade nog också hundarna gått ner och det har de då rakt inte gjort. Lokal mask? Men jag har då inte ätit äckliga ting i naturen eller sniffat någon hund eller katt därbak.

Masktankarna ledde i alla fall in tankarna på avmaskning och vaccination. Det börjar bli dags igen. Men det tar vi efter att löpet är klart.

Ganska praktiskt att Nova planerar in sina löp till julhelger och mitt i sommaren. Juletid är jag slö och mitt i sommaren är det inte så mga aktiviteter plus att jag är slö även då. Fast nog blev det till att vrålandes kasta sig fram till den som kliade en höglöpande Nova i all välmening på julafton. SpiceGirl var mer än redo att riva av ett nummer...

Inga kommentarer: